wtorek, 3 listopada 2009

Jesienne zniżki w Kredyt Banku i WARCIE

WARTA i Kredyt Bank realizują zintegrowaną kampanię marketingową kredytów i ubezpieczeń mieszkaniowych. W trakcie jesiennej promocji bankowo-ubezpieczeniowej oferty bank obniżył do 0,5% prowizję za udzielenie kredytu mieszkaniowego, a zniżka w składce ubezpieczenia może sięgać nawet 60%.

Wspólna kampania stanowi kontynuację wiosennych działań promocyjnych i jest prowadzona pod tym samym hasłem: BEZPIECZNY DOM - cokolwiek się stanie, nic się nie stanie. Jej celem jest pokazanie komplementarnej oferty Kredyt Banku i WARTY, które z racji wzajemnej współpracy i koncentracji na kliencie oferują dopasowane do jego potrzeb bezpieczne kredyty mieszkaniowe i wszechstronne ubezpieczenia mieszkań WARTA DOM i WARTA DOM KOMFORT.

Do kredytu mieszkaniowego dołączane jest bezpłatne ubezpieczenie na życie. Klienci mogą skorzystać z corocznych "wakacji" kredytowych - możliwości zawieszenia jeden raz w roku spłaty miesięcznej raty kapitałowo-odsetkowej. Można również wykupić ubezpieczenie na wypadek utraty pracy lub upadłości - gwarantujące stabilność finansową i bezpieczeństwo spłaty zobowiązań.


Atutem oferty ubezpieczeniowej mieszkań i domów jest bardzo szeroki zakres ochrony oparty na formule "all risks", jak również pakiet usług assistance, który zapewnia sprawną organizację pomocy w sytuacjach awaryjnych w życiu codziennym. Ochroną ubezpieczeniową można objąć również domy w trakcie budowy.

Promocja cenowa kredytów mieszkaniowych trwa od 1 października do 30 listopada 2007 r. Z dodatkowych zniżek w składce ubezpieczeniowej WARTA DOM i WARTA DOM KOMFORT mogą skorzystać klienci, którzy zdecydują się na zawarcie ubezpieczenia w IV kwartale, czyli od 1 października do końca roku.

Kampania reklamowa skupia się na prasie - reklamy pojawią się w dziennikach, tygodnikach i miesięcznikach (Gazeta Wyborcza, Metro, Rzeczpospolita, Dziennik Polska Europa Świat, Gazeta Prawna, Newsweek, Polityka, Wprost, Tele Tydzień, Forum, Twój Styl) oraz w pismach i magazynach tematycznych (Cztery Kąty, Ładny Dom, Moje Mieszkanie, Dom & Wnętrze, M jak Mieszkanie, Dobre Wnętrze).
Reklamy zaplanowano również na portalach internetowych (Wp.pl, Murator.pl) i wyszukiwarce Google.

Kreacje do kampanii przygotowała agencja G7, zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

warto poczytać